نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

از جمله لپ تاپ های قدرتمند بازار به شمار می رود که عملکرد بسیار عالی آن می تواند رضایت هرکسی را جلب سازد. این روزها کاربران بسیار زیادی را می توان دیدکه دغدغه خرید یک لپ تاپ قدرتمند را دارند.چنین لپ تاپ هایی با عملکرد و توانایی قابل توجه خود به خوبی قادرند تا نیازمندی های عموم کاربران را پاسخ دهند. مشخصات فنی قدرتمند و عملکرد بی نظیر لپ تاپ از جمله ویژگی هایی به شمار می روند که از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. زمانی که یک لپ تاپ چنین ویژگی هایی نداشته باشد نمی تواند کاربران را نیز جذب خود سازد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

با این تفاسیر می توان به این نتیجه دست یافت که، لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 از بهترین محصولات برند دل به شمار می رود. این دسته از لپ تاپ های برند دل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ شناخته می شوند و از قدرت بسیار بالایی برای اجرای گرافیک های سنگین برخوردار هستند.

این تنها ویژگی بارز لپ تاپ مخصوص گیم دل نیست چرا که این محصول از مشخصات فنی و ویژگی های بی نظیر دیگری نیز بهره مند می باشد. شما چقدر با این لپ تاپ ها آشنایی دارید؟ آیا تجربه استفاده از آن ها را داشته اید؟

لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 قدرتمندترین لپ تاپ بازار

همان گونه که در بخش ابتدایی نوشتار نیز بیان نمودیم لپ تاپ مدل G15-5515 از قدرتمندترین محصولات بازار به شمار می رود. این لپ تاپ بهترین گزینه برای گیم و اجرای بازی های گرافیکی سنگین می باشد.

عملکرد بالا، مشخصات فنی قدرتمند و توانمندی عالی از مهم ترین ویژگی های این دسته از محصولات برند دل به شمار می روند که همگی برای انتخاب یک لپ تاپ مناسب اهمیت قابل توجه ای دارند.

وضوح بالا و برخورداری از حداکثر روشنایی لپ تاپ های دل

شما می توانید بالاترین روشنایی و وضوح را در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 شاهد باشید. اگر بخواهیم اشاره ای کوتاه به مشخصات مربوط به صفحه نمایش این لپ تاپ ها داشته باشیم، می توان برخورداری از صفحه نمایش با ابعاد 15.6 اینچ را نام برد.

علاوه بر این لپ تاپ مخصوص گیم دل مجهز به پیکسل هایی از نوع IPS بوده و وضوح و روشنایی قابل توجه ای تا 300 نیت را دارد. شما می توانید مدت زمان زیادی را از لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 استفاده نمایید بدون آن که دچار خستگی چشم شوید.

توانایی بالا لپ تاپ مخصوص گیم دل در اجرای بازی ها

یکی از دلایلی که موجب شده تا لپ تاپ دل از مدل G15-5515 قدرت بالایی در اجرای بازی های گرافیکی داشته باشد، برخورداری از پردازنده مدل H 5800 سری 7 می باشد. این پردازنده ها توسط شرکت AMD که یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده پردازنده می باشد تولید شده اند.

علاوه بر این پردازنده ها که توانایی بسیار زیادی در ارائه فرکانس های بالا دارند، برند دل از پردازنده گرافیکی دیگری در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 استفاده نمود.

این پردازنده که با نام GetForce RTX شناخته می شود از قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و توسط شرکت NVIDIA تولید و به بازار عرضه می گردد. با وجود چنین پردازنده هایی در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 شما قادر خواهید بود تا به راحتی بازی های گرافیکی سنگین را نیز اجرا نموده و از قدرت بالای این دسته از لپ تاپ های برند دل نهایت لذت را ببرید.

مشخصات ظاهری لپ تاپ دل مدل G15-5515

شما هنگام کار با لپ تاپ دل مدل G15-5515 به راحتی می توانید متوجه خوش ساخت بودن آن شوید. نکته ای که در رابطه با مشخصات ظاهری این لپ تاپ ها وجود دارد این است که شاسی آن ها از پلاستیک بوده و به راحتی می توانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید. این سری از لپ تاپ های برند دل عاری از هرگونه لبه مزاحم بوده و شما تیزی خاصی را در اطراف این لبه ها حس نخواهید نمود.

این لپ تاپ ها به عنوان لپ تاپ مخصوص برنامه نویسی دل نیز شناخته می شوند. با این تفاسیر اگر به دنبال خرید لپ تاپی قدرتمند برای برنامه نویسی می باشید ما این مدل از لپ تاپ ها را به شما معرفی می نماییم.

از دیگر مشخصات ظاهری این لپ تاپ ها می توان حاشیه های نازک آن ها را نام برد. طراحی رضایت بخش، وجود انعظاف در درب و کیفیت ساخت عالی همگی در کنار هم موجب شده اند تا لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 به عنوان یکی از مدل های رضایت بخش بازار به شمار رود.

برای باز و بسته نمودن راحت لپ تاپ، دو عدد لولا در قسمت پشتی لپ تاپ قابل مشاهده است که این عمل را برای شما سهولت بخشیده اند. وزن لپ تاپ مدل G15-5515 حدود 2.44 کیلوگرم بوده و اگر بخواهیم اشاره ای به میزان ضخامت آن داشته باشیم، لازم به ذکر است که ضخامت این محصول 26.9 میلی متر است.

از امکانات بسیار مهم این لپ تاپ ها وجود بریدگی و شکاف در قسمت های بالایی آن ها را می توان نام برد. این بریدگی ها شرایط لازم برای خنک شدن قسمت های داخلی و تهویه هوا لپ تاپ را فراهم می سازند تا مشکل خاصی برای قطعات ایجاد نگردد.

بررسی پورت ها و قابلیت های ارتباطی

کارشناسان نمایندگیی تعمیرات لپ تاپ دل معتقدند یکی از نکات بسیار مهمی که لازم است درباره لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 بدانید این است که این محصول دارای پورت هایی با عملکرد عالی است. شما در این لپ تاپ ها می توانید پورت های کاربردی خاصی را ببینید که شامل پورت های درگاه اترنت، پورت USB، درگاه USB Type – C ، پورت HDMI، پورت LAN، درگاه برق AC، جک های خروجی صدا و پورت USB 3.0 می شوند.

خرید و تعمیر لپ تاپ همه کاره دل

با تعدد بسیار بالای مراکز عرضه و فروش لپ تاپ، انتخاب فروشگاهی برای خرید لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 که از اعتبار بالایی برخوردار باشد کار ساده ای نیست. شما برای برطرف کردن مشکلات و تعمیر قسمت های مختلف سخت افزاری این محصول بایستی حتما به سراغ نمایندگی دل بروید که با اعتبار بالای خود دارای محصولاتی کاملا اورجینال و باکیفیت باشد.

ما در مجموعه خود با عنوان نمایندگی دل، خدماتی ویژه را برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید محصولاتی مطابق با نیازهای خود را تهیه کنید. در کنار خرید لوازم جانبی اصلی و اورجینال، می توانید از مجموعه خدماتی همچون تعمیر لپ تاپ دل را نیز دریافت نمایید که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو گزارش می دهد کسانی که از مدل های مختلف لپ تاپ لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام نمایندگی لنوو رو به رو هستند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این فقط مربوط به لپ تاپ نیست. این در مورد تجربه ای است که شما دارید. این در مورد احساس شما در هنگام استفاده از آن است. و این مربوط به ارزشی است که شما از آن دریافت می کنید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

این یک مفهوم بزرگ است و عوامل زیادی وجود دارد که می تواند به یک تجربه عالی کمک کند. اما یکی از موارد کلیدی این است که چگونه با عادات کاری و زندگی شما مطابقت دارد.

لپ تاپ مانند هر دستگاه دیگری باید با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد. و اگر در مورد تحرک یا قدرت نیازهای خاصی دارید، در انتخاب لپ‌تاپ باید آن‌ها را در نظر بگیرید.

با ما همراه باشید تا ویژگی ها بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات لپ تاپ لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

تعمیرات لپ تاپ لنوو در تهران
با توجه به محبوبیتی که این لپ تاپ ها در میان کاربران دارند، مراکز مختلفی در سراسر کشور برای ارائه ی خدمات و تعمیرات این محصولات اقدام نمودند.

البته کیفیت کار این مراکز با هم متفاوت می باشد اما با نگاهی به خدمات بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو می توان به راحتی معیار های کیفیت خدمات ارائه شده را سنجید.

با توجه به ساختار خاصی که لنوو در ساخت مدل های مختلف لپ تاپ خود استفاده کرده است، تعمیرات لپ تاپ لنوو را می توان یک امر کاملاً تخصصی دانست.

تعمیر لپ تاپ لنوو یکی از چالش­ های بحث برانگیز برای صاحبان این لپ تاپ می ­باشد.

لنوو یکی از بهترین ها
لپ تاپ لنوو یکی از بهترین لپ تاپ­ های جهان به حساب می‌آید.این برند یکی از پنج فروشنده برتر دستگاه‌های لپ تاپ در جهان است.

علاوه بر گزینه‌های متنوع و سیاست‌های مشتری پسند، کیفیت ساخت عالی و دستگاه‌هایی با عمر طولانی را ارائه می‌کند که باعث شهرت آن شده است.

لپ تاپ­ های لنوو معمولاً حداقل بین 5 تا 7 سال عمر می‌کنند.

عوامل زیادی بر طول عمر دستگاه لنوو شما تأثیر می‌گذارد، از جمله مهندسی ساخت، مدل، دسته لپ تاپ و کیفیت قطعات.

با این حال، در درجه اول نگهداری و مراقبت از کاربران است که عمر مفید دستگاه شما را افزایش می‌دهد

مرکز ما به عنوان بهترین نمایندگی لنوو با خدمات ویژه و منحصر به فردی که در زمینه ی تعمیرات لنوو ارائه می کند، می تواند تمامی انتظارات مشتریان از یک مرکز مجهز و به روز را برآورده نماید.

خدمات ارائه شده در بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سخت افزار و نرم افزار لپ تاپ ها در گذر زمان، این مرکز از یک کادر مجرب و با مهارت کامل برای قسمت تعمیرات لپ تاپ لنوو بهره می برد.

این افراد که آشنایی کاملی با سیستم ها و قسمت های مختلف هر لپ تاپ و همچنین نحوه ی برطرف نمودن اشکالات پیش آمده را دارند، می توانند در سریع ترین زمان ممکن تعمیرات لپ تاپ را به پایان برسانند.

استفاده از ابزار مناسب و تجهیزات به روز امری است که در بالا رفتن کیفیت تعمیرات لپ تاپ لنوو به این افراد کمک شایانی نموده است.

تعمیرات لپ تاپ لنوو در دو بخش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری صورت می گیرد.

مهم ترین کار برای تعمیرات این محصولات، عیب یابی در اولین مرحله می باشد که از طریق تجهیزات مرکز به راحتی انجام گرفته و باعث سریع شدن روند تعمیرات می شود.

در پایان نیز به مشتریان گارانتی تعمیر ارائه می شود تا آن ها با خیال راحت از کارایی بالای دستگاه خود در محیط های مختلف استفاده نمایند.

کاهش هزینه ها و استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
در کنار تمامی ویژگی هایی که در بالا گفته شد، یکی از مهم ترین فاکتور ها هنگام سپردن لپ تاپ لنوو به این مرکز را می توان قیمت بسیار مناسب و اقتصادی تعمیرات دانست.

علاوه بر این زمانی که دستگاه مورد نظر شما دچار نقص کلی در یکی از قسمت ها شده باشد و نیاز داشته باشیم که آن قسمت را تعویض نماییم، از قطعات اصلی برای این کار استفاده می شود.

متاسفانه بسیاری از مراکز تعمیر لپ تاپ لنوو با استفاده از قطعات فرعی و غیر اورجینال که به وفور در کشورمان یافت می شود، در کنار کاهش قیمت تمام شده ی تعمیرات، کیفیت آن را نیز پایین می آورند.

استفاده از قطعات فرعی باعث می شود تا دستگاه شما پس از مدتی کارایی خود را از دست داده و با مشکلات جدی رو به رو شود.

برخی از خدماتی که در قسمت نمایندگی لپ تاپ لنوو توسط کادر مرکزی تعمیرات ارائه می شوند عبارتند از:

برخی خدمات
برطرف نمودن تمامی مشکلات سخت افزاری و در صورت نیاز تعویض قطعات آن ها
رفع مشکلات مربوط به هنگ کردن و بالا نیامدن دستگاه
رفع مشکلات شبکه
رفع مشکل عدم تصویر دهی
نصب برنامه های کاربردی و آپدیت آن ها در صورت نیاز
تعمیر مادربرد دستگاه
تعمیر و یا تعویض کیبورد
رفع مشکلات مربوط به تاچ پد مدل های مختلف لپ تاپ لنوو
تعمیر و برطرف نمودن مشکلات پورت های ارتباطی
تعمیرات مربوط به شارژر، باتری و بلندگوی دستگاه با تخصصی ترین ابزار روز دنیا و …
آشنایی با ویژگی های لپ تاپ لنوو
لپ تاپ های لنوو با توجه به کیفیت و کارایی بالایی که دارند، امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین کالا های دیجیتال شناخته می شوند.

و فراتر از آن، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید: راحتی، اندازه، وزن و عمر باتری تنها برخی از عواملی هستند که می توانند بر تجربه کلی شما با لپ تاپ تأثیر بگذارند.

لنوو نام تجاری شرکت فناوری چند ملیتی چینی لنوو است. این شرکت در زمینه کامپیوتر، تبلت، گوشی های هوشمند و سایر محصولات الکترونیکی تخصص دارد. در سال 2016، لنوو دومین فروشنده بزرگ رایانه های شخصی از نظر فروش واحد بود. خریداران می توانند از بین انواع لپ تاپ و دسکتاپ یکی را انتخاب کنند. هر کدام به صورت حرفه ای طراحی شده اند تا حداکثر راحتی را با برچسب قیمتی جذاب ارائه دهند.

نام معتبر لنوو
شرکت لنوو با توجه به معنای اسم خود که از ایده و خلاقیت گرفته شده است، تصمیم گرفته است تا در مدل های مختلف لپ تاپ همواره به دنبال نوآوری مطابق با تکنولوژی روز دنیا باشد.

در برخی از موارد لنوو در تولید لپ تاپ ها سعی کرده است نگاهی به سمت آینده نیز داشته باشد که در مورد لپ تاپ های سری IdeaPad Yoga 13 و Lenovo Yoga 2 Pro به موفقیت هایی نیز دست پیدا کرد.

این مدل از لپ تاپ ها با نگاهی به نیاز های کاربران به تکنولوژی های آینده نیز مانند چندکاره بودن مجهز شده بودند و به راحتی کاربر می توانست این محصولات را به عنوان یک تبلت نیز مورد استفاده قرار دهد و برای تعمیرات لپ تاپ لنوو دغدغه ای نداشته باشد.

در سال های اخیر همواره لنوو به عنوان یکی از چند شرکت برتر در زمینه ی تولید و فروش لپ تاپ ها معرفی شده است.

همین موضوع نمایانگر استقبال مشتریان از محصولات لنوو بوده که البته باعث بالا رفتن اهمیت بحث پشتیبانی از محصولات شرکت را بالاتر می برد.

یکی از محبوب ترین های لنوو
یکی از محبوب ترین مدل های لپ تاپ لنوو لنوو ThinkPad X1 Carbon است.

این لپ تاپ فوق باریک و سبک به طور ویژه برای حرفه ای های تجاری که نیاز به کار در حال حرکت دارند طراحی شده است.

دارای طراحی مشکی براق با حسگر اثر انگشت و دوربین تشخیص چهره Windows Hello برای اطمینان از ورود ایمن.

از دیگر ویژگی های عالی می توان به گرافیک اختصاصی و صفحه نمایش HD با پشتیبانی لمسی اشاره کرد.

برای کسانی که از بازی لذت می برند، حتی یک پردازنده گرافیکی اختصاصی Nvidia GeForce MX150 برای پخش روان ویدیو و اتصال 4G LTE با سرعت دانلود تا 1 گیگابیت بر ثانیه وجود دارد.

در ادامه به بررسی مشکلات و نحوه تعمیر لپ تاپ لنوو می پردازیم با ما همراه باشید.
وجود ویژگی­ های کلاس جهانی در دستگاه‌های لنوو به این معنی نیست که شما متوجه هیچ نقطه ضعفی نخواهید شد. برخی از مشکلات در مورد این دستگاه‌ها وجود دارد که شرکت باید آن‌ها را برطرف کند.

در برخی موارد، ممکن است مشکلاتی در صفحه نمایش پیدا کنید.

راه‌های زیادی وجود دارد که می­توانید مشکلات نمایشگر را برطرف کنید.

با این حال، بهترین راه این است که با شرکت تماس بگیرید و بلافاصله مشکل را حل کنید.

خدمات مراقبت از مشتری در Lenovo فوق‌العاده خوب کار می‌کند. در این زمینه می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید.

برخی از مشکلات منبع تغذیه در مدل‌های ارزان‌تر Lenovo وجود دارد.

می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو آن‌ها را برطرف کنید یا می‌توانید در این زمینه با شرکت تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

جلب رضایت طرفداران لپ تاپ های گران قیمت بازی بسیار دشوار است. بعد از صرف هزینه زیاد برای خرید لپ تاپ، بعید است که خریدار به کوچکترین جزئیاتی که، کاربر گزینه های ساده تر به آن توجه نمی کند توجه نکند. لپ تاپ scar 17 لقب بهترین لپ تاپ دنیا و غول لپ تاپ را یدک می کشد. این لپ تاپ قدرتمند و استثنایی ساخت شرکت ایسوس می باشد. به قدری این لپ تاپ قدرتمند است که فکر آن به ذهن شما خطور نمی کند. می توان گفت این لپ تاپ یک گنجینه فوق العاده برای گیمرها می باشد.با غول مرحله آخر ایسوس scar 17 همراه باشید! در ادامه همراه وبلاگ ما باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

 

به گزارش نمایندگی ایسوس در حالی که برخی از بهترین لپ ‌تاپ ‌های بازی زیبایی ‌شناسی ظریفی دارند، مدل‌ های دیگر کاملاً مشخص می‌ کنند که برای چه چیزی طراحی شده‌اند.  Asus ROG Strix Scar 17 G73ZZ کاملاً برای گیمرها است و طراحی آن با نورپردازی  RGB، مارک سنگین و RGB درون برند پوشیده شده است تا اطمینان حاصل شود که کاربران تمام چراغ های چشمک زن را دریافت می کنند. با این حال، لپ ‌تاپ Strix Scar چیزی بیش از یک نمایش نوری با آخرین پردازنده‌ های هسته ‌ای اینتل نسل دوازدهم و کارت گرافیک Nvidia RTX 3070 Ti است.  در ادامه این مقاله به بررسی این لپ تاپ فوق العاده استثنایی می پردازیم.

مشخصات کلی scar 17

  • مدل ASUS ROG Strix SCAR 17 SE
  • نمایش IPS، 17.3 اینچ، وضوح 2560× 1600، نسبت تصویر 16:9، فرکانس 240 هرتز
  • CPU اینتل Core i9-12950HX
  • رم 32 گیگابایت DDR5-4800
  • ذخیره سازی 4 ترابایت (ssd)
  • پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce 3080Ti 16 گیگابایت
  • پورت ها HDMI 2.1، 2xUSB-A 3.2 Gen 1، USB-C 3.2 Gen 2 با پشتیبانی از DisplayPort و Power Delivery، Thunderbolt 4، RJ-45 (2.5)، جک ترکیبی 3.5 میلی متری
  • ماژول های بی سیم Wi-Fi 6e + Bluetooth 5.2
  • بلندگو سیستم بلندگو با 4 بلندگو و میکروفون
  • صفحه کلید کلید های جزیره ای با نور پس زمینه RGB
  • باتری و شارژ 90 وات، منبع تغذیه اصلی 330 وات، اضافی – 100 وات
  • ابعاد 395 × 282 × 23.4-28.3 میلی متر
  • وزن 3 کیلوگرم

طراحی و قابلیت استفاده

بررسی های نمایندگی Asus نشان میدهد هنگام خرید یک لپ تاپ بازی، مالک باید بداند که عملاً هیچ تعادلی بین قدرت و تحرک وجود ندارد. ابعاد ROG Strix SCAR 17 SE 17 اینچی 395×282×23.4-28.3 میلی متر با وزن سه کیلوگرم است. حتی در کنار مک بوک پرو 16 اینچی، که گزینه شکننده ای در رده خود نیست، SCAR 17 بزرگ به نظر می رسد. پانل های قابل تعویض با آرم ROG در این لپ تاپ وجود دارد. یک گوشه بیرونی کیس بالایی دارای پانل های قابل جابجایی است. آن ها یک عنصر سفارشی سازی را اضافه می کنند و همچنین به شما امکان می دهند زیر لپ تاپ را مشاهده کنید.

در کنار درپوش زره، طرحی از ماتریس داکس در زیر دریچه ‌ها، نزدیک درگاه‌ های پشتی قرار دارد. همچنین یک دستگیره لاستیکی در قسمت زیرین Strix Scar وجود دارد که به نگه داشتن لپ تاپ در هنگام تایپ کمک می کند و حمل آن را آسان تر می کند. البته، این نوت بوک دارای نورپردازی RGB در قسمت جلویی است که فوق العاده به نظر می رسد. با این حال، یک نوار کوچک از نور RGB نیز در زیر یک شکاف در نمایشگر وجود دارد. وقتی لپ ‌تاپ باز است جلوی آن را روشن می ‌کند و با کلید های صفحه‌کلید پشت سر هم از روی سطح پخش می ‌شود و تاثیر بسیار خوبی دارد.

نمایشگر Asus ROG Strix Scar 17 G733Z

Asus ROG Strix Scar 17 دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی با نرخ تازه سازی 240 هرتز، رزولوشن 2560 در 1440 است و از Dolby Vision پشتیبانی می کند. هر زمان که محتوای دارای قابلیت Vision را اجرا می کنید، یک اعلان Dolby Vision روی صفحه ظاهر می شود، که جلوه های بصری روی صفحه را بهبود می بخشد.

عمر باتری

در تست باتری این لپ تاپ که کاربران انجام دادند، شامل پخش ویدئو، مرور وب، و اجرای تست ‌های OpenGL از طریق Wi-Fi با نمایشگر با روشنایی 150 نیت، 6 ساعت و 20 دقیقه کار کرد. این عملکرد برای یک لپ‌تاپ گیمینگ بد نیست، اگرچه حدود یک ساعت کمتر از Lenovo Legion 5i Pro می باشد که 7 ساعت و 30 دقیقه کار می‌ کرد.

صفحه کلید و پد

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ گیمینگ ایسوس نشان میدهد Asus پس از اینکه آزمایش سال گذشته با سوئیچ‌ های اپتومکانیکی آن ‌طور که انتظار می ‌رفت مورد استقبال قرار نگرفت، به صفحه‌کلید گنبدی لاستیکی استاندارد در ROG Scar 17 2022 بازگشت. طرح بندی نیز تا حدی متفاوت است، به خصوص در اطراف فلش ها. ناحیه NumPad نسبت به کلیدهای دیگر کمی کوچک تر است، اما تقریباً برای همه چیز یک کلید وجود دارد.

گرافیک فوق العاده قدرتمند

ایسوس از نسخه GeForce RTX 3080 Ti با TGP 150 وات استفاده می کند و GPU همچنین قادر است از 25 وات Dynamic Boost اضافی پردازنده استفاده کند. همچنین در حالت Performance به این مقدار (175 وات) می رسد، بنابراین نیازی به استفاده از حالت Turbo نیست. همچنین یک MUX وجود دارد که به شما امکان می‌ دهد GPU یکپارچه را به طور کامل غیرفعال کنید (نیاز به راه‌اندازی مجدد دارد)، که تأخیر را در حین بازی بهبود می ‌بخشد، اما تأثیر زیادی روی عملکرد گرافیکی ندارد.

عملکرد گرافیکی در گروه بهترین عملکردها قرار می گیرد. علاوه بر این، عملکرد گرافیکی کاملاً ثابت باقی می ماند. عملکرد بازی به راحتی برای حداکثر جزئیات در وضوح QHD بومی، حتی در بازی‌ های حجیم، عالی است. در عملکرد باتری، GPU مجاز است حداکثر 44 وات مصرف کند که مربوط به افت عملکرد حدود 70٪ است.

سخن پایانی

ROG Strix SCAR 17 SE بدون اغراق یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار است. طراحی، تجهیزات، عملکرد و حتی عمر باتری آن شایسته امتیاز بسیار بالایی هستند. چنین لپ تاپی واقعاً ارزش امتحان را دارد. هزینه چنین تجهیزاتی به تقریبا 240 میلیون تومان می رسد. امیدواریم که از خواندن این مقاله تحت عنوان غول مرحله آخر ایسوس scar 17 استفاده کافی را برده باشید. اگر این مقاله مورد پسند شما قرار گرفت آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و نظرات ارزشمند خود را در رابطه با این لپ تاپ و این مقاله با ما در بخش دیدگاه در میان بگذارید.

منبع: نمایندگی تعمیرات لپ تاپ گیمینگ ایسوس



:: برچسب‌ها: ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

Nothing beats the durability and luxury of natural leather. Quality is our number one priority, full grain leather is of the highest quality and all hides are hand selected for the perfect finish. We are passionate about beautiful shoes, so we are passionate about them. We have completed our specialist care range to protect your leather shoes from everyday wear and tear. Always let wet shoes air dry - never dry them with artificial heat. Riding in heels can damage the soles of your shoes and heels. Due to their delicate nature, finishes such as glitter and embellishments should be worn with caution. If you have recently individual or wholesale leather, we recommend using the following items to increase the life of your product.

 

WATER/STAIN PROTECTION SPRAY

This high-quality, alcohol-free spray protects leather from water, stains and stains and prevents tarnishing. Perfect for leather, can be used on any material except patent leather, and can be used in any color. For added protection, we recommend spraying several times before wearing. After that, you can continue to spray your leather shoes with additional coats on a regular basis, depending on how often you wear them. Available in small pump sizes that can be purchased online or in stores as large ozone friendly aerosols.

 

Leather Conditioner

Shoe leather, like your own skin, needs regular moisturizing and conditioning. Our leather conditioner cleanses, nourishes and moisturizes while supporting impregnation. Both lanolin-based and wax-based, ideal for all types of leather:

smooth, patent and even leather-like materials. It also removes surface residue and leaves a glossy finish. We recommend using our polishing cloth.

 

BEESWAX

Softens and protects all smooth leathers, restores natural oils and enhances finish. This is only suitable for medium to dark leather. FUN TIP: Rub

Beeswax into the lining of your leather shoes to soften uncomfortable hard spots. Our beeswax also helps impregnate leather!

 

RENOVATING POLISH

When you need a color refresher to add pigment to your shoes, Renovating Polish is the way to go. This nourishes and conditions the leather, refreshing color and covering scuffs and scratches. The polish is a water-based wax formulation that gives an excellent high gloss finish. Recommended for use on smooth or grained leather. Available in a variety of colors to match your shoe collection. Apply with our shoe brush or polishing cloth. Use Instant Shine to enhance color.

 

SHOE GEL

This transparent gel cleans, moisturizes, protects and cares for shoe leather. For use on smooth and delicate leathers such as calf, goat, snake/crocodile and especially metallic. Also, this is available in all colors! Apply with our polishing cloth. It also smells so good (how good!) that you can use it on sandals to soften the cutting straps.

 

Patent Leather Dressing

Black or Neutral Patent Leather Dressing cleans, conditions and shines patent leather, but is also suitable for high gloss synthetic plastics and vinyl. We highly recommend applying a polishing cloth before wearing for the first time.

 

Shoe Brush The natural bristles of the

Shoe Brush are gentle on leather and spread the product evenly for a glossy finish. Use a shoe brush to remove excess dirt and dust from your shoes. You can also use a brush to apply shoe polish or wax to gently polish your shoes. Use this to apply renovation polish and beeswax.

 

POLISHING CLOTH

Superior glossy polishing cloth made from high quality lint free cotton with durable hemmed edges. Use to apply leather conditioners, shoe gels, patent leather conditioners, renovation polishes and shoe gels. Apply a small amount of product to a cloth and gently rub your shoes in small circular motions. Polish your shoes until they are shiny.

 

Instant Shine

This miracle sponge contains silicone oil and impregnating wax for a superior high gloss finish. Suitable for smooth and grained leather in all colors. Apply to shoes with applicator sponge on first use or after applying Renovating Polish or Leather Conditioner.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

سلام بوعلی ابرقویی هستم مدیر عامل مجموعه کارخانجات خوشنام و مدیر مسئول سایت مرجع روتاری جوینت ایران .

تخصص من مشاوره فنی ، طراحی و ساخت انواع اتصالات دوار نظیر روتاری جوینت ، سویول جوینت ، روتاری ولو هست

اتصالات چرخشی با نام‌های مختلفی از جمله روتاری جوینت ، شیر گردان ، شیر هرزگرد ، هیدرو شاینر ، سویول جوینت ، بال جوینت ، قفل بخار شناخته می‌شوند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

طرح‌ها و پیکربندی‌های متعددی برای اتصالات دوار وجود دارد – در واقع، آنها اغلب به صورت سفارشی برای کاربرد خاص طراحی می‌شوند – اما همه اتصالات دوار چرخشی از چهار قسمت اصلی تشکیل شده‌اند: محفظه، یک یا چند یاتاقان، شفت، و یک یا سیل آبند.

 

محفظه معمولاً قسمت ثابت است و به منبع سیال متصل است. شفت مستقل از محفظه است و با تجهیزات دوار متصل می چرخد. سیال می توانند از طریق اتصال به صورت شعاعی یا محوری از طریق پورت های موجود در محفظه عبور کنند. قسمت دوار توسط یاتاقان های شعاعی پشتیبانی می شود و آبندی توسط سیل های مکانیکی انجام میشود.

 مهمترین جزء اتصال دوار مسلماً مکانیسم آب بندی است که از نشتی بین اجزای دوار و ثابت جلوگیری یا کاهش می دهد و باید این کار را با حداقل اصطکاک و سایش انجام دهد. انواع سیل های مکانیکی از آب بندی های لبه ای ساده گرفته تا سیل های مکانیکی پیچیده تر که با فنر به طور خودکار تنظیم می شوند تا فشار وارده بر سطح آب بند را به حداقل برسانند، اصطکاک و سایش را کاهش می دهند.

info البته انتقال سیال در حالت ایده آل باید بدون نشتی باشد، اما در برخی کاربردها، انتقال کاملاً بدون نشتی امکان پذیر نیست. برای این موارد، سیال از محل انتشار در محیط توسط یک سیستم جمع آوری که سیال نشت شده را جمع آوری می کند و مجدد وارد محل سیال ورودی میکند.

در ایران روتاری جوینت های وارداتی از نمایندگان شرکت های ترک و چینی وجود دارد . روتاری جوینت های چینی که اصلا قابل بحث نیستند و کیفیت بشدت پایینی داشته و یکبار مصرف میباشند، اما روتاری جوینت های ترک دارای کیفیت قابل قبول بوده ولی عموما بصورت جنرال وارد میشوند یعنی برای صنایع مختلف معمولا یک روتاری جوینت پیشنهاد میشود و این به نوعی باعث بالا رفتن هزینه های خرید در برخی صنایع میشود ، برای مثال روتاری جوینت مخصوص ۳۰۰۰ دور بر دقیقه هم برای صنایع با سرعت دوران بالا و هم صنایع با سرعت دوران خیلی کم فروخته میشود.

صنعتی که به روتاری جوینت با سرعت دورانی مثلا ۱۰۰ دور بر دقیقه نیاز دارد اصلا مقرون به صرفه نیست که روتاری جوینت دور بالا خریداری کند ، در ایران شرکت خوشنام روتاری جوینت های با برند TOP SEAL را تولید میکند.

این شرکت برای هر صنعت و حتی هر منطقه جغرافیایی روتاری جوینت مخصوص به آن منطقه را با قیمت بسیار مناسب تولید میکند، کلیه محصولات این شرکت بین ۳ الی ۱۲ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش دارد . لازم به ذکر است محصولات این شرکت ۳ روز امکان بازگشت وجه دارد .
گارانتی اصلی ترین عامل خرید مشتری :

محصولات چینی و متفرقه در ایران هیچ نماینده فروش فعال نداشته و به همین دلیل هیچ گارانتی ندارند ، معمولا فروشندگان در فاکتور فروش عنوان میکنند که محصولات گارانتی دارد ولی به وعده خود در هنگام خرابی عمل نمیکنند .

محصولات ایرانی نظیر TOP SEAL دارای برگه گارانتی، گواهی تست و ۵ سال تضمین تامین قطعات یدکی میباشد . روتاری جوینت یک تجهیز با استهلاک بالا میباشد که وجود گارانتی و خدمات پس از فروش یک امتیاز برای خریدار محسوب میشود . اکنون سازندگان داخلی به کیفیت مطلوب در زمینه تولید روتاری جوینت رسیده اند و با توجه به دسترسی به سازنده قطعات و دریافت قطعات یدکی خرید از تولید کنندگان معتبر داخلی به دلیل قیمت مناسب تر و ارایه خدمات بهتر توصیه میشود .

شرکت خوشنام طراح و سازنده انواع روتاری جوینت و سویول جوینت در ایران میباشد ، محصولات این شرکت دارای گارانتی و خدمات وس از فروش میباشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این صفحه https://rotaryjoint.ir/what-is-rotary-joints دیدن فرمایید



:: برچسب‌ها: صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

لپ تاپ مدل Yoga C930 به عنوان بهترین لپ تاپ لنوو دو صفحه نمایشگر دارد که از این طریق می توان آن را به یک تبلت نیز تبدیل نمود و از امکانات مختلف آن استفاده کرد.

ما در نمایندگی لنوو در این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ لنوو Yoga C930 را برای شما کاربران شرح دهیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشیدبهترین لپ تاپ لنوو

شرکت لنوو که یکی از بهترین تولید کنندگان تبلت در بازار می باشد این بار با تولید یک لپ تاپ دو در یک سعی کرده است علاوه بر نگاهی به آینده نیاز های مختلف مشتریان خود را نیز برآورده نماید.

در ساخت بهترین لپ تاپ لنوو از تکنولوژی های نوینی استفاده شده است که یکی از آن ها صفحه نمایش جوهر الکترونیک یا همان نمایشگر E Ink می باشد.

این صفحه نمایش که صفحات وب را مانند جوهر چاپ شده نمایش می دهد به صورت صاف و مسطح می باشد.

این نمایشگر نور محیط را بازتاب می کند و زمانی که قصد استفاده از بهترین لپ تاپ لنوو به عنوان یک تبلت را داشته باشیم می توانیم آن را کیبورد دستگاه جدا نماییم.

علاوه بر این صفحه نمایش 11 اینچی E Ink برای نقاشان نیز قابلیت های بسیار بی نظیری را ارائه می کند و آن ها می توانند با مشاهده ی تصویر در صفحه نمایش اصلی دستگاه در این نمایشگر با استفاده از دست یا قلم دستگاه به نقاشی و طراحی آن مشغول شوند.

شاید بتوان مهم ترین دلیل مشتریان برای خرید این محصول و ارزش بالای اقتصادی آن را همین صفحه نمایش ویژه دانست.

طراحی ظاهری و سخت افزاری بهترین لپ تاپ لنوو

با توجه به ماهیت استفاده از لپ تاپ ها در ساخت آن ها باید طرح های جذاب و خلاقانه ای مورد استفاده قرار بگیرد تا رضایت مشتریان را جلب نماید.

موضوعی که به خوبی در این لپ تاپ رعایت شده است.

در ساخت این لپ تاپ شاهد ظرافت های خاصی هستیم که علاوه بر ظریف بودن و شیک بودن دستگاه باعث شده است تا ظاهر جذابی نیز برای کاربران رقم بخورد.

لنوو در لولای لپ تاپ مدل Yoga C930 و اسپیکر دستگاه و دو بلندگو قرار داده است.

لپ تاپ Yoga C930 به میکروفون های دوربرد ساخت شرکت آمازون مجهز شده است و اسپیکر های آن صدا را به صورت واضح و با کیفیت بسیار بالا به کاربران انتقال می دهند.

صفحه نمایشگر بهترین لپ تاپ لنوو دارای اندازه ی 11 اینچی بوده و با فناوری IPS میدان دید گسترده ای را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

صفحه نمایش مورد نظر از نوع لمسی بوده و با استفاده از انگشت یا مداد خاصی که در تبلت تعبیه شده است می توان به راحتی عملیات مختلف را روی آن انجام داد.

در کنار طراحی منحصر به فرد و زیبا، وزن بسیار مناسب که لازمه ی یک لپ تاپ می باشد در این محصول رضایت درصد بالایی از مخاطبان هنگام استفاده را جلب نموده است.

پردازنده لپ تاپ لنوو مدل Yoga C930
بهترین لپ تاپ لنوو

یکی از مهم ترین بخش های هر تبلت و لپ تاپ، پردازنده ی مرکزی آن می باشد که لنوو با دقت کامل در این زمینه، لپ تاپ های c930 خود را به عنوان بهترین لپ تاپ لنوو در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه نموده است.

به همین دلیل شاهد قیمت های مختلفی برای این لپ تاپ هستیم که در گرانترین آن ها از پردازنده ی مرکزی نسل هفتم شرکت اینتل استفاده شده است.

این پردازنده با قدرت بالایی که به تبلت بخشیده است اجرای نرم افزار ها و و کاربری آن را بسیار سریع نموده است.

از نظر حافظه نیز 256 گیگابایت حافظه ی داخلی در این دستگاه در نظر گرفته شده است تا بتوان از طریق آن اطلاعات و فایل های مختلف را روی دستگاه ذخیره نمود.

زمانی که این حافظه پر شد می توان از کارت حافظه برای ارتقاء آن تا 512 گیگابایت نیز استفاده نمود.

در کنار این حافظه ی داخلی، بهترین لپ تاپ لنوو از 4 گیگابایت رم نیز استفاده می کند که البته شاید برای تبلتی با این قیمت و مشخصات کمی ضعیف به نظر برسد.

از نظر پردازشگر گرافیکی نیز این مدل با توجه به کیفیت مناسبی که در این زمینه از خود نشان داده می تواند برای نصب و انجام بازی های مختلف گزینه ی بسیار ایده آلی به نظر برسد.

دیگر ویژگی های لپ تاپ لنوو مدل Yoga C930

لپ تاپ لنوو از سیستم عامل ویندوز 10 برای نرم افزار خود استفاده می کند تا کاربران بتوانند به راحتی بهترین برنامه ها و بازی های روز را روی آن نصب نمایند.

لنوو c930 به عنوان بهترین لپ تاپ لنوو از یک باتری نسبتاً بزرگ با کارایی بسیار بالا بهره می برد.

این باتری در استفاده های مختلف می تواند با هر بار شارژ شدن تا 9 ساعت دستگاه را روشن نگه دارد.

در بسیاری از مدل های لپ تاپ لنوو این امکان به کاربران داده شده است تا از طریق نصب سیم کارت بتوانند به مکالمه نیز بپردازند.

از نظر امنیت نیز می توان لپ تاپ لنوو مدل C930 را یکی از بهترین محصولات بازار دانست زیرا به یک حسگر اثر انگشت حساس و دقیق مجهز شده است تا فقط خود کاربران بتوانند تبلت را آنلاک نمایند.

پس اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت از نظر ظاهری، سخت افزاری و حتی نرم افزاری را دارید با تعمیرتبلت لنوو حتما برای خرید لپ تاپ لنوو C930 اقدام نمایید.

خدمات دیگری که ما در نمایندگی لنوو انجام می دهیم .



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

برای بسیاری ازکاربران به عنوان رایانه لوحی و یک دستگاه سرگرمی است و بسیاری از آنها یک ایستگاه کاری هستند. تبلت لنوو A3500 دارای صفحه نمایش 7 اینچی (17.78 سانتیمتری) برای مصارف و نیازهای روزانه خود است و سیستم عامل را برای سریعا باز کردن برنامه ها و بازی ها اجرا می کند. این دستگاه توسط پردازنده چهار هسته ای، پردازنده 1.3 گیگاهرتزی همراه با 1 GB گیگابایت رم برای افزایش تجربه کاربر به کار رفته است. همچنین دارای باتری است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد بادکش درمانی و فواید و عوارض بادکش با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

برنامه های کاربردی وب را با سرعت فوق العاده سریع با تب لت A3500 مرور کنید.

Lenovo tablet A3500 همراه با اتصال 3G و سازگاری Wi-Fi است که به شمااین امکان را می دهد تا همیشه با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. در قیمت مقرون به صرفه است، این تبلت لنوو به شما ویژگی های پیشرفته فن آوری را ارائه می دهد. صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی IPS با بلندگوهای با کیفیت یکپارچه به شما اجازه می دهد تا به تماشای فیلم ها، گوش دادن به موسیقی و بازی به راحتی بر روی این دستگاه بپردازید Lenovo tablet A3500 از تماس صوتی پشتیبانی می کند. با قرار دادن سیم کارت در آن، می توانید به راحتی با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنید. تبلت A3500 دارای برنامه های پرطرفدار Lenovo است که زندگی شما را ساده تر می کند. این دستگاه شما را قادر به ذخیره تصاویر، فیلم ها، اسناد و موارد دیگر در حافظه داخلی 16 گیگابایتی خود می کند. حافظه تبلت لنوو A3500 نیز می تواند تا 64 گیگابایت با استفاده از کارت میکرو SD گسترش یابدLenovo tablet A3500 دارای وزن سبک است که به راحتی قابل حمل می شود. شما می توانید تا 1 سال گارانتی شرکت از خرید این تبلت از www.lenovo-ibm.ir استفاده کنید.

بررسی و مشخصات کامل تبلت لنوو A3500

 تبلت لنوو A3500

مرورگر: مشخصات مشخص شده برای تبلت لنوو A3500 که هنوز اعلام نشده است شامل یک صفحه نمایش 7 اینچی با صفحه نمایش 800 × 1280 پیکسل، اتصال 3G، 1 گیگابایت رم، دوربین 5 مگاپیکسلی اولیه، تیرانداز جلو 2 مگاپیکسلی، و یک پردازنده چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتز است.

چینی ها دنیای تکنولوژیکی را تغییر داده اند .سازندگان گوشی با ارائه گوشی های ارزان قیمت و دستگاه های محاسباتی با کیفیت بالا ثابت کرده اند که چینی ها در جهان با هم متفاوتند. تبلت لنوو A3500 آخرین تبلتی است که توسط غول کامپیوتری شخصی راه اندازی شده است و توجه همگان را به تبلت ها و گوشی های تلفن همراه پس از داستان فروپاشی بازار کامپیوتر جلب کرده است.

سیستم عامل و پردازنده

تبلت لنوو A3500 دارای سیستم عامل Android است که توسط پردازنده 1.3 Ghz طراحی شده است. علاوه بر این، یک یک رم 1 گیگابایتی دارد که باعث می شود یک ترکیب کشنده برای اجرای تعدادی از برنامه ها یا حتی بازی های گرافیکی با قدرت بالا باشد. 1 گیگابایت رم  عملکرد صحیح این دستگاه را فراهم می کند. سیستم عامل آندروید 4.4 KitKat این برگه به شما امکان می دهد تا هزاران برنامه را دانلود کنید. ز موسیقی به ویدیوها، تصاویر پس زمینه به کتابها و موارد دیگر، میتوانید با استفاده از یک لمس ساده به برنامه هایی که انتخاب کرده اید دسترسی پیدا کنید.

سخت افزار

تبلت لنوو A3500 دارای صفحه نمایش 7 اینچی است که دارای رزولوشن صفحه نمایش مؤثر 1280 * 800 پیکسل است. یک نسخه پشتیبان تهیه کننده با قیمت مناسب دارد که به اندازه کافی دوز روزانه خود را از فعالیت ها و سرگرمی ها بگذراد.

دوربین

تبلت لنوو A3500 دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی قدرتمند است که می تواند تصاویر با کیفیت را با وضوح 2592 * 1944 پیکسل بگیرد. دوربین 5 مگاپیکسلی است که به شما امکان می دهد عکس های شگفت انگیز را تهیه کنید. شما همچنین می توانید عکس های شگفت انگیز را در شرایط نور کم با استفاده از نور فلاش LED که در قسمت عقب این دستگاه ارائه شده است، بگیرید.علاوه بر این، کاربران همچنین می توانند با استفاده از دوربین جلو که دارای یک دوربین 2 مگاپیکسل است، تماس ویدیویی برقرار کنند. این دستگاه به 4 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

اتصال

تبلت لنوو A3500

تبلت لنوو A3500 دستگاهی عالی برای کسانی است که دوست دارند دسترسی به وب را در حال حرکت انجام دهند. اتصال 3G و اتصال Wi-Fi آن را دستگاه فوق العاده ای می کند. همچنین یک ویژگی A-GPS وجود دارد که به شما اجازه می دهد به موقعیت مکانی دسترسی پیدا کنید.

32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل ارتقا

تبلت لنوو A3500 اجازه می دهد تا اطلاعات زیادی را ذخیره کنید . با 32 گیگابایت حافظه قابل ارتقاء می باشد. شما می توانید یک کارت حافظه micro SD را انتخاب کنید که در این رایانه لوحی برای نگه داشتن فایل های چند رسانه ای، اسناد و غیره برای دسترسی سریع استفاده شود.

سبک و قابل حمل

 Lenovo tablet A3500 با صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی، انتظار می رود که این تبلت Lenovo سنگین باشد. خوشبختانه، این طور نیست Lenovo-A3500  بسیار سبک وزن و قابل حمل است.  شما می توانید به راحتی آن را با خود به جلسات یا کلاس های کسب و کار انتقال دهید. از طریق تماس و بازی و مشاهده فیلم ها و گشت و گذار در نت، می توانید با این دستگاه به طور موثر کارهای روزانه خود را انجام دهید.

3450 میلی آمپر لیتیوم پلیمر باتری

باتری با ظرفیت 3450 میلی آمپر، تبلت Lenovo-A3500  را بسیار قدرتمند کرده است. این تبلت به مدت 2 هفته از حالت آماده به کار و ساعت های طولانی مدت استفاده از 3G توانایی دارد. شما می توانید برنامه های کاربردی اینترنت را بیاموزید و یا با دوستان خود بدون هیچ گونه نگرانی در مورد تخلیه باتری صحبت کنید.

منبع: https://lenovo-ibm.ir



:: برچسب‌ها: لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کمپانی مشهور ایسوس از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده رایانه و تجهیزات جانبی در دنیا است. سبد محصولات این کمپانی شامل مادربرد سرور، رایانه شخصی، لپ‌تاپ، نمایشگر کریستال مایع و … می‌شود. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید مادربرد با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

مادربرد یا برد اصلی، همان‌طور که از نامش هویدا است؛ یکی از مهم‌ترین قطعات سخت‌افزاری سیستم به شمار می‌‌رود که سایر قطعات سخت‌افزاری یا از طریق سیم به آن متصل می‌گردند و یا به صورت مستقیم بر روی برد اصلی تعبیه می‌شوند به همین دلیل خرید مادربرد یکی از مهم ترین و حساس ترین خریدها در بین سایر قطعات کامپیوتر است.

مادربرد ایسوس به سبب کیفیت ساخت بالا، از جمله محصولات پرطرفدار این کمپانی می‌باشد. ایسوس مادربردهای خود را با توجه به نیاز و سلیقه کاربران طراحی می‌کند و آن‌ها می‌توانند به خوب پاسخگوی طیف وسیعی از نیاز کاربران باشد.

بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا و کیفیت ساخت بالا، زمینه‌ساز کسب جایگاه نخست تولید توسط مادربرد ایسوس شده است.
مادربرد ایسوس نیز مانند سایر مادربردها وظیفه ایجاد ارتباط با کلیه قطعات سخت‌افزاری را دارد و بدون این قطعه، رایانه روشن نمی‌گردد.
این کمپانی به عنوان اولین کمپانی تولید کننده، مادربرد‌های ایسوس خود را در طول سال‌های فعالیت مجهز به Serial ATA و AGP8X، پردازنده‌های P4 با فرکانس 3 گیگاهرتز و بالاتر از آن، فناوری Hyper-Threading، پشتیبانی از پردازنده‌های Intel CoreTM 2 کرده است.

انواع مادربردهای ایسوس :

مادربرد ایسوس انواع گوناگونی دارد و در فرم فاکتورهای Mini-ITX، Micro-ATX، ATX، E-ATX عرضه می‌شود. مادربرد Mini-ITX کوچکترین نوع مادربرد است و ابعاد آن حدود 17*17 cm است.

این مادربرد فضای بسیار کوچکی را اشغال می‌کند و در ضمن قابلیت‌های یک مادربرد معمولی را فراهم می‌آورد. مادربرد Mini-ITX به دلیل ابعاد کوچک مورد توجه خریداران زیادی قرار می‌گیرد.
مادربرد ایسوس Micro-ATX بزرگتر از مادربردهای Mini-ITX است و ابعادی در حدود 24.4*24.4 دارد. داشتن قابلیت‌های زیاد در کنار سایز کوچک، این مادربرد را مطلوب کاربران ساخته است.

به جرات می‌توان گفت که مادربرد ایسوس ATX به دلیل توانایی در پاسخگویی به نیازهای کاربران، محبوب‌ترین نوع مادربرد است. ابعاد این مادربرد 24.4*30.5 cm است و برای استفاده در اغلب کیس‌های Mid-Tower مناسب است.

قابلیت‌های بسیار زیاد اعمال شده در مورد قیمت مادربرد ایسوس و همچنین توانایی ارتقا آن متناسب با نیاز کاربران، آن‌ها را برای چندین سال آسوده خاطر نگاه می‌دارد. در ساخت این مادربردها عموما هدرهای فن زیادی برای اتصال فن‌های بدنه، رادیاتورها و همچنین خنک‌کننده‌های مایع به کار برده می‌شود.

طرفداران مادربرد ایسوس E-ATX افرادی هستند که به قدرت زیاد برای انجام کارها، تعداد هسته‌های پردازنده بیش‌تر و اندازه حافظه خیلی زیادی نیاز دارند و انواع مادربرد E-ATX برای آن‌ها مناسب‌ترین گزینه تلقی می‌شود.

مادربردهای ایسوس با توجه به قابلیت‌ها و مشخصاتشان، قیمت‌های مختلفی دارند؛ بنابراین خریداران می‌بایست قبل از خرید نسبت به نیاز خود و قابلیت‌های محصول انتخابی، آگاهی کافی را کسب کرده باشند.



:: برچسب‌ها: مادربرد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

وسایل پذیرایی به ظرف یا ظروفی گفته می‌شود که برای چیدن میز، سرو و نمایش غذا استفاده می‌شود. این شامل کارد و چنگال، ظروف شیشه‌ای، ظروف سرو و سایر موارد سرو و همچنین تزئین است. از ظروف سفره برای چیدن میز، صرف غذا یا سرو غذا استفاده میشود. این وسایل می‌توانند از شیشه، سرامیک، سفال، ظروف سنگی یا چینی باشند.  وسایل پذیرایی با توجه به مذهب، فرهنگ و آشپزی می‌تواند متفاوت است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد برخی از انواع وسایل پذیرایی را معرفی نماییم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

وسایل پذیرایی از مهمان

وسایل پذیرایی از مهمان شامل کاسه‌های سرو، بشقاب‌ها، کاسه‌های سالاد، کاسه‌های دسر، کاسرول‌ها، قابلمه‌های سوپ‌خوری، قابلمه‌های چای و سایر غذاهایی است که برای آوردن و ارائه غذا استفاده می‌شوند. ظروفی مانند قاشق، ملاقه، انبر و ظروف مورد استفاده برای سرو نوشیدنی نیز در این دسته طبقه بندی می‌شوند.

 ظروف غذاخوری

ظروف غذاخوری که به عنوان ظروف چینی نیز شناخته می‌شوند، از چیزهایی تشکیل شده‌اند که برای سرو تک تک غذا‌ها در طول وعده غذایی استفاده می‌شوند. ظروف غذاخوری شامل مجموعه ای از ظروف است که از بشقاب و کاسه اصلی تا ظروف غذاخوری تخصصی تر با اشکال، رنگ ها و اندازه های منحصر به فرد برای اهداف خاص را شامل می شود. وعده های غذایی سرو شده بر انتخاب و چیدمان ظروف شام تاثیر می گذارد. معمولاً با موادی مانند ملامین، چینی، شیشه، ظروف سنگی یا چوبی ساخته می‌شود.

ظروف نقره

ظروف نقره‌ای که به عنوان ظروف تخت نیز شناخته می‌شوند، از کارد و چنگال مانند قاشق، چنگال و چاقو تشکیل شده‌اند. بسته به تنوع ممکن است از نظر اندازه و شکل متفاوت باشند. ظروف نقره دارای قیمت‌های مختلفی هستند که بسته به بودجه خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

ظروف نوشیدنی

ظروف نوشیدنی در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارد و معمولا بسته به نوشیدنی انتخاب می‌شود.

لیست وسایل پذیرایی

سرویس‌های ضروری بسته به سبک زندگی و نیازها از خانواده‌ای به خانواده دیگر متفاوت است. اگر وسایل دکوری پذیرایی  کاربردی و همه کاره را انتخاب کنید، همیشه ظروف سرو مناسب را خواهید داشت، چه برای باربیکیو و چه برای شام. در اینجا لیستی از وسایل پذیرایی از مهمان وجود دارد که نیازهای شما را برآورده می‌کند.

کاسه چینی یا سرامیکی کوچک و متوسط

این کاسه‌ها ضروری‌ و همه کاره هستند. کوچک‌ها را می‌توان برای پیش‌غذاهایی مانند زیتون و آجیل یا برای سس‌ها و تاپینگ‌ها استفاده کرد. آنها همچنین برای سوپ یا میوه‌های تازه خوب هستند. کاسه‌های متوسط ​​برای سرو غذاهای جانبی مانند سالادهای برگ دار، پاستا، برنج، بیسکویت، رول شام یا نان عالی هستند. خرید این کاسه‌ها به رنگ سفید باعث می‌شود که به راحتی با هر الگوی چینی هماهنگ شوید. شما می‌توانید آنها را در هر کجا پیدا کنید.

کاسه چوبی بزرگ

کاسه‌های چوبی روی میز از زیباترین وسایل تزیینی حال پذیرایی هستند. سالادها اغلب در کاسه‌های چوبی بزرگ سرو می‌شوند و برخی افراد ادعا می‌کنند که حتی طعم سالاد را بهتر می‌کنند. غذاهای دیگری مانند ماکارونی، برنج، سیب زمینی و سبزیجات پخته را می‌توان در آنها سرو کرد. حتی می‌توانید میوه‌ها را در آنها روی میز ناهار خوری یا پیشخوان آشپزخانه به نمایش بگذارید. کاسه‌های چوبی برای ماندن در شرایط خوب نیاز به مراقبت مناسب دارند. پس از استفاده، آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید یا آن را با آب گرم و صابون بشویید. سپس آن را با یک حوله نرم خشک کنید.

پارچ آب

یک پارچ آب روی میز باعث می‌شود خانواده یا مهمانان شما به راحتی از خودشان پذیرایی کنند. سبک‌ها، شکل‌ها و الگوهای مختلفی برای پارچ آب وجود دارد. برای شام‌های رسمی‌تر یک پارچ کریستالی یا برای وعده‌های غذایی خانوادگی یک پارچ فرانسوی بگذارید. همچنین می‌توان از پارچ برای نگهداری آب میوه استفاده کرد.

ظروف سرو

شما به چند قاشق غذاخوری از جنس استیل نیاز دارید و همچنین یک چنگال سرو و انبر سالاد. از قاشق‌های سوراخ دار برای سرو ساید اوردرها مانند نخود، ذرت، لوبیا سبز و سایر سبزیجات استفاده کنید. انبر سالاد سرو سالاد را آسان می‌کند. قاشق‌های سرو برای تهیه انواع غذاها مانند پوره سیب زمینی، برنج، ماکارونی و سالاد غلات مناسب هستند و چنگال سرو شما همه چیز از گوشت تکه‌شده گرفته تا سبزیجات برشته را سرو می‌کند. از چنگال و قاشق نیز می‌توان با هم به عنوان انبر برای سرو غذاهایی مانند پاستا، پای مرغ، رول، گوشت برش داده شده و ماهی استفاده کرد.

پایه کیک و شیرینی

پایه‌های کیک از نظر ارتفاع، قطر، جنس و تعداد طبقات متفاوت است. آنها فقط برای کیک نیستند و وسایل دکوری پذیرایی هستند. می‌توانید از آنها برای نمایش کیک، دسر، آب نبات، کلوچه، پیش غذا یا میوه استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که هر پایه‌ای که می‌خرید می‌تواند وزن کیک یا غذایی را که به نمایش می‌گذارید نگه دارد.

بشقاب‌های مربع یا مستطیل

بیش از یکی از اینها را خریداری کنید زیرا بسیار متنوع هستند. می‌توانید دسرهایی مانند کیک و کلوچه و همچنین پیش‌غذاهایی مانند پنیر، میوه یا سبزیجات، ساندویچ، سبزیجات کبابی و حتی غذاهای اصلی مانند کباب را سرو کنید.

کلام آخر:

یافتن انواع وسایل پذیرایی از مهمانانتان به اندازه غذا مهم است. ظروف پذیرایی از میهمانان باید همیشه غذایی را که سرو می‌کنید بالا ببرد. مجموعه‌ای از ظروف ایده آل را بیابید تا ست شما را تکمیل کند و هر رویداد را به یک مهمانی خوش استایل تبدیل کنید.

منبع: وبسایت کالامان ایزد



:: برچسب‌ها: وسایل پذیرایی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  تی‌اکسپرس یک شرکت پیشرو و نوآور در زمینه خدمات حمل سریع بین الملل است؛ که زیرمجموعه هلدینگ فاخر است و مسئولیت توزیع و ارسال سریع بسته‌ها، اسناد، مدارک و بارهای تجاری شما تحت سیستم لجستیک در شبکه بین الملل را عهده‌دار است. هلدینگ فاخر با داشتن سیستم لجستیک بسیار گسترده و با بیش از ۶۰ سال تجربه به بیش از ۵۰۰ نقطه در سراسر کشور خدمات ارائه می‌کند. ما خدمات و راه‌حل‌های حمل و نقلی را برای افراد، کسب و کارها و سازمان‌های دولتی به سراسر جهان و با راه‌حل‌های پیشرفته ارائه می‌کنیم. تی‌اکسپرس عملکرد عملیاتی خود را به روشی سازمان یافته و کارآمد به همراه دقت بالا ارائه می‌کند. برای ما پیگیری مرسولات شما و در نتیجه آن تمام فرآیندها لجستیکی در کسب و کار شما بسیار اهمیت دارد.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

ما در تی‌اکسپرس خود را متعهد می‌دانیم که به طور مداوم عملکرد خود را ارتقاء و بهبود بخشیده و فرصت‌های جدید برای بازارهای نوظهور تجارت در خارج از کشور را معرفی نماییم. ما امید داریم که با این نگاه، تی‌اکسپرس به عنوان مرجع اصلی برای کلیه محموله‌های بین المللی شامل کوریر و کارگو شناخته شود. ما در جهانی مدرن که کسب و کارها همواره در حال تغییر می‌باشند متعهد به همسو بودن با تجارت جهانی هستیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در تی‌اکسپرس طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می‌کنیم؛ این خدمات شامل اکسپرس، اکونومی، کارگو، خدمات ارزش افزوده و موارد دیگر است. همچین شما می‌توانید از خدمات تی‌اکسپرس از طریق آدرس سایت http://my.ti.express استفاده کنید. شما از طریق این پنل می‌توانید استعلام قیمت کنید، سفارش ثبت کنید، زمان حمل را مشاهده و رصد کنید و مراحل ارسال مرسوله خود را به صورت آنلاین رهگیری کنید.

خدمات کارگو در تی‌ اکسپرس:

به طور کلی سرویس حمل و نقل بین المللی (International Cargo) به ۴ روش مرسوم انجام می‌شود.

زمینی
دریایی
ریلی
هوایی
در حال حاضر تی‌اکسپرس متمرکز بر روی خدمات کارگوی هوایی است.

خدمات کارگوی هوایی و بین المللی به طور کلی دو تفاوت اصلی با ارسال محموله در داخل کشور دارد: ۱- محدودیت‌های گمرکی ۲- محدودیت‌های عملیاتی

حمل و نقل کالا از طریق کارگوی هوایی بین المللی بر خلاف حمل نقل داخلی که تنها داخل مرزهای یک کشور انجام می‌شود، باید از کانال نظارت گمرکی کشور مبدا و مقصد عبور کند. به همین جهت کالاها  در ۴ دسته بندی اصلی قرار می‌گیرند.

۱- ورود یا خروج آزاد:

این نوع کالاها در هنگام ورود یا خروج از کشور بدون محدودیت و پرداخت عوارض گمرکی قابل ارسال و دریافت می‌باشند، به عنوان مثال لوازم شخصی مسافرتی افراد، کمک‌های بشر دوستانه و مواردی از این قبیل در این دسته جای می‌گیرند.

۲- ورود یا خروج قطعی:

این نوع کالاها پس از ارائه اسناد مربوطه و محاسبه حقوق و عوارض گمرکی و پرداخت آن، ترخیص قطعی شده و وارد یا خارج می‌شوند.

۳- ورود یا خروج موقت:

این نوع کالاها به صورت موقت و با تعهد نامه یا ضمانت نامه مالی-بانکی وارد یا خارج می‌شوند. اقلام نمایشگاهی،‌ قطعات تعمیری در این دسته قرار می‌گیرند.

۴- ترانزیت:

این نوع بارها مبدا و مقصدی غیر از ایران دارند و تنها از طریق مرزهای هوایی، زمینی و دریایی ایران جابه‌جا می‌شوند.

تعریف کارگو (Cargo) و فریت (Freight):

کارگو:

محموله‌های تجاری که غالبا با هدف کسب درآمد و پس از پرداخت حقوق و عوارض گمرکی به کشور دیگری صادر می‌شود به عنوان بار تجاری یا کارگو نام گذاری می‌شوند. این محمولات برای صادر شدن نیاز به مدارک متنوعی از جمله جواز گمرکی، گواهی مبدا، Invoice و ..... دارند.

فریت:

محموله‌هایی که فاقد ارزش تجاری هستند و برای ارسال آن‌ها به غیر از اسناد هویتی نیاز به مدرک دیگری نیست به عنوان کارگو چیست شناخته می‌شوند. برای ارسال فریت نیازی به پرداخت حقوق و عوارض گمرکی نمی‌باشد، لوازم شخصی سفری، نمونه کالاها و مواردی از این قبیل در این دسته قرار می‌گیرند.

برخی از نکات مهم هنگام پذیرش و ترخیص کارگو که باید به آن توجه شود:

برای محاسبه وزن حجمی باید حجم بار (طول × عرض× ارتفاع) را تقسیم بر ۶۰۰۰ کنید و چنانچه این عدد از وزن جرمی بیشتر باشد، مبنای محاسبات قرار می‌گیرد.

ارتفاع بار به در نظر گرفتن بسته‌بندی و پالت زیر بار نباید از ۱۵۵ سانتی‌متر بیشتر شود.

محموله‌های با شکل ظاهری نامتعارف و یا دارای لبه تیز که ممکن است به بدنه هواپیما یا افراد آسیب برساند باید در باکس چوبی قرار بگیرند.

کالاهای آسیب‌پذیر و شکننده باید دارای بسته‌بندی داخلی مناسب باشد و همچنین حداقل در دو طرف بسته‌بندی برچسب شکستنی الصاق شود.

درصورت نامتعارف بودن وزن و حجم بار باید قبل از پذیرش با کارشناسان کارگو بررسی شوند.

موادی که ماهیت آن‌ها برای کارکنان خطوط هوایی و فرودگاه نامشخص باشند مانند مواد شیمیایی، باید گواهی MSDS داشته باشند.

ارسال مایعات به طور کلی ممنوع نمی‌باشد ولی باید تمام مقررات مربوط به آن رعایت شود.

کالاهای فاسد شدنی به شرط رعایت زنجیره دمایی قابل ارسال می‌باشند.

پذیرش و ارسال حیوانات خانگی یا اهلی با رعایت شرایط قفس استاندارد و شرایط آب و غذا قابل انجام است.

خطوط هوایی الزامی، جهت ارسال محمولات با زمان‌بندی دقیق ندارند و رزرو کارگو تقریبی است.

انتشار بوی نامطبوع به هر دلیل مانع ارسال آن خواهد شد.

در هنگام پذیرش باید از عدم وجود مواد مخدر و سایر موارد ممنوع در محمولات اطمینان حاصل نمود.

کارتن‌های مورد استفاده برای بسته‌بندی باید مقاوم و از لحاظ ظاهری تمیز باشند.

چنانچه محتویات و چیدمان آن‌ها در هنگام بارگیری حساس هستند حتما باید از برچسب این سو به بالا استفاده شود.



:: برچسب‌ها: کارگو ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1401 | نظرات ()